respublika.lt
 

Geležinkelis į niekur - straipsnio komentarai:

  • Geležinkelietis 2019 spalio mėn. 26 d. 18:34:58

    Dirbu meistru. Ir man gilus p*. Nes žinau, jei norės mane atleisti iš darbo,
    atvažiuos iš prevencijos skyriaus , suras 28 priežastis ir atleis iš darbo. Jei
    bus užsakymas. Jau su tuo susitaikiau. O mano tiesioginiai viršininkai manęs
    neapgins. Nes jie dėl savo darbo vietos bijo. O jie, tikri ir gerbiami specialistai,
    pradirbę ,bent po 20 metų geležinkelyje.

  • darbuotojas 2019 spalio mėn. 26 d. 13:14:39

    Kuo greičiau reikia keisti vadovus LG. Pinigai uždirbtu darbuotojų taškomi į
    visas
    puses, nėra jokios kontrolės. Vyksta piknikai, neaišku kiek išmėtoma veltui
    pinigų, vietoj to, kad būtų pakelti atlyginimai. Pastoviai reklamos, puikuojasi,
    kaip jie gerai dirba. Seni darbuotojai pastoviai strėse, nes nežinai, gal rytoj
    gausi atleidimo lapelį
    šalių susitarimu. Tikrai, tokio įžūlaus valdymo nėra buvę, nors
    geležinkeliuose dirbu virš 20 metų.

  • Vitalijus 2019 spalio mėn. 25 d. 20:09:34

    Su valtybės turtu elgiamasi kaip su nuosavu( privačiu)..

  • Lietuvoje 2019 spalio mėn. 25 d. 10:40:05

    viskas daroma kad būtų blogiau,tik didžiuma žmonių to nepastebi,nes užsiėmę
    savo materialinio būvio kėlimu ir jiems rodosi,kad viskas OK,tačiau kiti,kuriems
    propoganda nedaro įtakos mato,supranta ir žino kaip griaunama valstybė,kurios
    praktiškai tik pavadinimas belikęs ir varu išvaromi žmonės

  • Arvidas 2019 spalio mėn. 24 d. 22:40:48

    Rašiau apie LG vežėjus š.m. rugsėjo 8d. Delfyje.

  • Arvidas 2019 spalio mėn. 24 d. 22:34:40

    Lietuvos geležinkelių keleivių vežėjams nusispiauti į keleivių interesus -
    šiame dienraštyje rugsėjo 8d. jau rašiau apie savivalę maršrute Naujoji Vilnia
    - Vilnius - Palemonas ,kuomet dar gegužės 23d. buvo neįleisti keleiviai ryte 6val
    47min į traukinį Naujoje Vilnioje nieko iš anksto nepranešus keleiviams su
    nuolatiniaisi bilietais ir kasdien važiuojančiais tuo laiku. Nuo tos dienos šis
    traukinys kasdien sustoja Naujosios Vilnios stotyje,bet keleivių neveža,neatidaro
    durų ir,pastovėjąs 5 min,važiuoja į Vilnių,dažnai dvigubo sąstato.Mašinistas
    liepė rašyti skundą,durų neatidarė,nors keleiviai jam rodė savo bilietus. Į
    skundus buvo atsakyta,kad "siekdami ekonominio efektyvumo" LG keleivių vežėjai
    artimiausiu metu keleivių šiuo maršrutu vežti neplanuoja.LG vežėjai "dvelkia"
    gilia nepagarba tiems iš kurių
    kraunasi sau nepelnytas algas.

  • taip 2019 spalio mėn. 24 d. 11:37:44

    Viskas parasyta teisingai, taciau tai tik maza tiesa kaip sakant"tip of the
    iceberg"kas ten istiesu vyksta....
    Laukiam daugiau teisingu straipsniu

  • jotvingis 2019 spalio mėn. 24 d. 09:08:41

    Nuo Lenkijos sienos iki Kauno už 330 milijonų kapitališkai suremontuota
    rusiška vėžė pavadinta Raill Baltica. Greitis vietoj 240 km/h 30-40
    km/h.Vagys Dailydka, Kaminskas, Šimėnas, Štaras,Kubilius ir visa šutvė su
    išeitinėm laisvi, švilpauja ,o karbauskio Ropės tandemas nieko "nežino".

  • Žodžio laisvė... 2019 spalio mėn. 23 d. 11:26:48

    Todėl ir neturi pinigų "Lietuvos geležinkeliai" pritaikyti invalidams pasinaudoti
    geležinkeliu priemones,kad "Lietuvos geležinkeliams"vadovauja ne geležinkelių
    specialistas,o Susisiekimo ministerijos Ministro kėdėse sėdi
    prašaliečiai-atsitiktiniai
    žmonės.Dėl to Lietuva vis gilyn krenta į prarają ir baisu pagalvoti kas laukia
    mūsų
    valstybės neužilgo.

  • JamesDeGale 2019 spalio mėn. 22 d. 21:43:37

    Eikit **, didesnio sudo jau nebus gelezinkely...

  • Patriotas 2019 spalio mėn. 22 d. 20:44:49

    Viskas teisingai parasyta, dar pasidomekite kaip naikinama Vilniaus prekiu stotis su
    muitines postu ir stotyje dirbanciais zmonemis

  • Janina 2019 spalio mėn. 22 d. 20:25:30

    https://www.cwclngbunkeringsummit.com/speakers/mantas-bartuska/
    Mantas Bartuška
    CEO SC Klaipėdos Nafta ar CEO LG ?????

  • Janina 2019 spalio mėn. 22 d. 20:03:55

    https://www.cwclngbunkeringsummit.com/speakers/mantas-bartuska/
    Mantas Bartuška
    CEO
    SC Klaipėdos Nafta ar CEO LG ?????

  • runkelis 2019 spalio mėn. 22 d. 19:40:04

    Kas atsakys ir astatys kelius is Mazekiu i Latvija,kur dingo tie kurie ismontavo ir
    begius pardave imetalo lauza,kad pasistatytu sau pilis,ar ne laikas butu is ju tas
    pilis atimt,parduot ir taip padengt tas aferas,dabar gi vel atstatineja,ant to paties
    pylimo,ti is mokesciu moketoju pinigu,o vagys dziaugiasi geroves valstybe,beje
    latviai issaugojo savo pusej tiek is Luses Klaipedos pusen,tiek kelia i Renge ,tai va
    is kur pas mus dygsta turtuoliai

  • B 2019 spalio mėn. 22 d. 13:53:49

    Daug ko cia net neparašė .Kaip kad atlyginimų ,,pakelimas ,, ,apie plaktuku
    vazinėjimus per begius .Apie grafiku neegziistavima .Jei darbininkas jo neturi tai
    kaip jam zinoti kada turi isvykt krovininis traukinys .Apie sventines priemokas kuriu
    faktiskai neliko taipat . Apie tai kaip vieniems norimai mokama uz virsvalandziu o
    kitiems ju tiesiog netik kad neduoda bet ir neleidzia dirbt normaliai atiman darbo
    dienas kad tik sutaupyt ( o sie aisku kad dirbdami daug mazesnem pajegom pazeidineja
    instrukcyjas kitaip nespetu ,bet kol nera ivikio nera ir klausimu kaip tu ta atlikai
    ).Apie sėkmingai pralaimimas bylas bei advokatu honorarus uz atstovavima .O uz
    kokias lėsas ? Ogi uz nuimtas sventinius istarnautus bei zombinius masinistus (
    dalnaboišikus ) isvarvejusiom akim dirbancius it tiksinti bomba GL ( nes jiems tas
    leidziama ).O kur dar darbuotoju apkrovimas papildomom pareigom uz tapati atligį
    .Bei nepamirskim tu naujei stebuklingai greitai paruosiamu masinistu kiaurai raudona
    lekenciu

  • J 2019 spalio mėn. 22 d. 13:35:30

    Kodėl neparašo apie taip gražei pavadinta papildoma darbuotojų mažinima iki
    išaiškėjus koks yra haosas GL ( optimizacyja ) juk nulis įvikių ?

  • Xxx 2019 spalio mėn. 21 d. 21:20:47

    Padare kazkokias brigadas isvaziuojamas kurie aria o regionuose like prieziuros
    zmones... Tipo priziuri gelezinkeli 2 meistrai ir 6 darbuotojai kur cia matyta ir tie
    sedi namuose su savo reikalais o kita brigadas vazineja po lietuva ir dirba...
    Absurdas... Kur ziuri Valdzia

  • Cnt 2019 spalio mėn. 21 d. 21:15:40

    Lauk masiuli ir bartuska... Tiek visokiu ivykiu ivyko per 2 metus kad net neapsakysi
    nuo ju valdymo... Avarijos kuriu niekas neskelbia.... Nesaugu vazineti traukiniais...
    Masinistai vyrsyja darbo valandas vaziuoja po viena nepailseja vat tokia valstybe
    gerove su Nauseda... Dirbt nera kam is 11000 liko 5000 darbuotuoju O Bartuskos
    vizijos tik fotografuojasi ant palangiukaip bezdziones va toks jaunimas tokspoziuris
    i darba

  • b 2019 spalio mėn. 21 d. 08:32:29

    perskaičiau,taip ir norisi šlubo vokiečio ar stalino ant lietuvos

  • Rita Belazariene 2019 spalio mėn. 21 d. 06:47:41

    Juk šitie persireikšminę masiuliai ir bartaškos pirmiausia išmoko ir įvaldė ne
    tik tuščių, bet ir nebaudžiamų, nors ir itin nuostolingų valstybei ir jos
    žmonėms, "burbulų" pūtimo triukus. Šlykštaus kapitalizmo galimybės. O jų
    priekyje visada šuoliuoja didžiausi niekšai.

  • Safyras 2019 spalio mėn. 21 d. 06:29:54

    Taip peikiamoje buvusioje tarybinėje švietimo sistemoje buvo labai aiškios
    pareigos, kaip ir specialistų, darbuotojų darbo užmokestis, atleidimo iš darbo
    motyvai ir t.t. Dabar prikurta specialybių su gražiais skambančiais pavadinimais,
    bet darbo pobūdis nepasikeitė, tik dabar galima semti pinigus iš firmų, biudžeto
    nieko nebijant... Anksčiau užteko vieno direktoriaus didelei gamyklai, nes vadovas
    turėdavo pavaduotojus, kuriuos priimdavo į darbą ne pagal politikų norus ar
    konkursus, bet pagal išsilavinimą... Politikai užsimanė vienu metu būti
    verslininkais ir politikais, todėl ir interesų konflikto neįžvelgia. Tik įdomu,
    kaip sugeba tai paaiškinti studentams, kurie kremta teisės mokslus, nes žmonių
    skurdas neatsiranda per vieną dieną, kai šalyje nevyksta nei karas, nei stichinės
    nelaimės. Jei nors vienam ponui reikėtų į darbą važiuoti su invalido
    vežimėliu ir persėsti į traukinį, tada gal ir pažanga visose srityse būtų
    labiau matoma...

  • Suicidas 2019 spalio mėn. 21 d. 05:56:05

    Ar nuotrauka po straipsniu - tai netiesioginis pasiūlymas nusižudyti lendant po
    traukiniu? Ši nuotrauka su žodžiais “kelias į niekur” sudaro tokį įspūdį.
    Atsargiau rinkite nuotraukas ba minios žmonių ant Lietuvos jau ir ir taip galą
    pasidarė.

  • 2019 spalio mėn. 21 d. 00:56:07

    Kokia betvarke,dar to nebuvo...ka skvernelis nemato?nauseda nemato?...n e t i k i u
    -kazkas ten negerai...keista niekam is valdzios neidomu visi zino tik valdzia ne.,nu
    i kebenemat tokia tvarka-pasaulio juokinimas...

  • Euras+ 2019 spalio mėn. 20 d. 22:49:05

    Lietuva yra geležinkelis į niekur.... Visa kita antraeiliai dalykai

  • senukas 2019 spalio mėn. 20 d. 21:39:09

    atsiprašau ,susipainiojau visai,taigi R.Masiulį už jo aferas reikia ne purvu
    apipilti,o į kartuves nuvesti

  • Kaimo auditorius 2019 spalio mėn. 20 d. 21:30:07

    valstybės įmonės, dėl savo specialistų ne kompetencijos, perkančios
    konsultantų paslaugas, turėtų už jas apsimokėti iš savo darbo užmokesčio
    fondo.

  • sss 2019 spalio mėn. 20 d. 20:23:19

    kr*,,, valkaru gauja sulindo i nebaudziamuma...

  • o, brol 2019 spalio mėn. 20 d. 19:52:47

    tai vagys. Ir ne tik seime. Prie ruso už tokią veiklą tokius veikėjus net
    sušaudydavo.Priek Lietuvos tai elitas.

  • darbuotojas 2019 spalio mėn. 20 d. 17:50:22

    Labai įdomu, kodėl atstovas nekomentuoja apie atleistus darbuotojus. Iš ,,Lietuvos
    geležinkelių išvaryti (atleisti) iš darbo patyrę geri specialistai kurie
    pritaikė
    savo žinias, negailėjo sveikatos. Išdirbę po 20-30 metų tapo nereikalingi, nes
    ponas
    generalinis direktorius Bartuška atsivedė savo komanda kuri jokio supratimo neturi
    apie geležinkelius. Dar likę seni darbuotojai yra nusivylę tokio vadovo (ų)
    elgesiu.
    Manau, šiuo straipsniu turėtu pasidomėti ir tam tikros institucijos, nes jeigu ir
    taip toliau Lietuvos geležinkeliai su tokiais vadovais patirs bankrotą.

  • SPĖKITE – KIENO ČIA VEIKLA 2019 spalio mėn. 20 d. 16:50:15

    Strateginio galvojimo EKONOMIKOJE nebuvimas - beprasmiškai gremėzdiško, trigubai
    didesnio negu reikia Lietuvai, Klaipėdos suskystintų dujų terminalo NUOMA, kurio
    brangių dujų niekas neperka. Tai reiškia, kad ne tik brangios dujos bet ir
    terminalo palaikymas užverčiamas ant Lietuvos pačių neturtingiausių
    daugiabučių gyventojų pečių. Lenkija savo suskystintų dujų terminalą
    pasistatė ant kranto ir jai nereikia nei bukaprotės jūrinės geldos, nei kvailai
    brangių Klaipėdos terminalo dujų, o Estai ir Latviai padidino dujų importą iš
    Rusijos.

Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Dienos klausimas

Ar alkoholis ir cigaretės turėtų brangti?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip manote, ar Lietuvoje ne per anksti pradedamas kalėdinis laikotarpis?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+7 +8 C

+10 +11 C

 

+4 +7 C

+11 +12 C

+11 +13 C

 

 +7 +9 C

0-6 m/s

0-4 m/s

 

0-4 m/s